Update

 

Tisdag: Min nittonårsdag, Fick min bästa present någonsin, nämligen en bil!! Så sjukt, mina föräldrar är bäst!
Haha bölade när jag öppnade smyckeasken och en bilnyckel låg där i. Men iallafall fick frulle på sängen sen
kom min farfar och Rakel förbi, sen träna jag och hade tjejerna efter det. Kom hem runt sju då var alla gäster där.
Vi åt gott, fick lite presenter sen var det dags att sova. Hade en riktigt bra dag.
 
 
Onsdag: Jobbade fram till fem sen vid sex kom mina bästa så åt vi gomiddag som bästa mamma hade fixat.
Efter det drog vi till dannis, förade där sedan vidare mot stan. Drog först till Collage sen Café Opera. 
Trodde inte att det skulle vara så mycket folk på en onsdag men tro mig det var det haha. Men hade kul ändå.
Slutade med donken och väntan på nattbussen i en timme. Kom hem till Dannis vid 4
 
Torsdag: Mådde piss när jag vaknade på morgonen, inte pga dagen innan utan för sjukan slog in.
Kunde knappt andas och halsen kunde inte sluta bränna. Så det sög.
Men drog sen med Katta och åt lunch sen drog jag hem till R och var där ett par timmar.
Vi kolla lite serier och ba tog det lugnt sen åkte jag hem. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar