Halloween helgen

På Fredan så jobbade jag på dagen sen på kvällen hade vi bortamatch mot almunge, vann med några bollar. 
 
Lördan var det jobb sen hem och iväg igen med familjen för att tända ljus vid alla gravar.
Sedan hem och fixade mig och fixade lite hemma eftersom Alex skulle ha fest, men skulle vidare med Danni Katta och Victor.
Så dom kom hit och förade sen åkte vi till Harrys och var där resten av kvällen. Skulle blivit stan men vi orkade inte plus att tågen var knas.
Men hade en bra kväll, kom hem redan vid halv två, då var alla ute ur huset så kunde gå lägga mig i lugn och ro. 
 
 
Söndan så mådde jag förvånandevis bra när jag vaknade, låg och kollade lite serier sen iväg på match mot Uppsala, vi förlorade dock.
Men det blev en bra halloween helg trotsallt. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar