Some things aren't meant to be

 
Igår så hoppade jag in och jobba till 3 sen stressade till gymmet för att hinna hem till Sverigematchen. 
Älskar att det är så mycket handboll på tv nu, finns ju inget bättre att se på!
 
Men imorse så tänkte jag gå ut på en prommis men när jag väl var ute så var det dökallt så valde att
gå till spåret för att sen springa, när jag hade sprungit ex antal meter så smäller det till i mina vader, usch det var superläskigt!
Vet inte om det var en sträckning men satan vad ont det gjorde, så fick halta hem..Nu har jag smörjt in och det känns lite bättre
men inte fan kan jag springa, haha det var inte menat för mig../tjej som hatar att springa.
 
Har Skypeintervju idag igen förmodligen, jobbar mellan 15-22 så antingen innan eller efter, får se när hon svarar.
Nu ska jag goa med misse, Bye!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar