Sammanfattning 2014 Del 1

Januari
 2014 började med en stor bakispizza och en ny serie. Började sen ta tag i träningen på nytt. Vi spelade SM-steg 4 men gick inte vidare, ett enda mål avgjorde, riktigt surt! Har firat katta, gick på intro möte om Au Pair, var på studentkryssning, handbollen var i fullgång mm.. aa det var en bra månad helt enkelt.
 
 
Februari
Den här månaden så hade vi massa inställda lektioner och inga prov, då tänkte man ju vilket lyx men det straffade sig sen. Fixade gymkort, bio, storshoppat, bror fyllde 20, haft en äcklig fylla, fick min studentmössa(!!), blivit totaldissad (haha), kommer ihåg hur ledsen jag var, men hade mina underbara vänner som gjorde allt bättre. Sen gick också min hund bort under den här perioden också vilket var sjukt jobbigt..min älskling♥
Fick jobba mycket med mig själv och komma på rätt spår igen.
 
 
Mars
Mars började med att min misse sprang bort och var borta flera dagar men kom hem till slut. Alex hade 20års fest, var på magget första gången och hatade det! Haft mycket handboll, vi vann nämnligen div 2 och gick upp i ettan. Haft lagfest, mycket plugg, vann årets UF företag i Väsby, var på UF-mässa, tränat, fick min bästa bikini, var på första skivorna, färgade håret mm. Riktig händelserik månad nu när jag tänker tillbaka.
 
 April
 
Då värmen började smyga in. Vart på landet, tog årets första dopp, fixade håret, tog en tripp till västerås, hade handbollsavslutning och våran lyckade raveskiva. Haha fick klassens "big booty". Firade även mamma, drog på spontan utgångar, hade halkan, tröttnade rejält på skolan, haft mysdagar med mina bästa.
Vi hade även vår mösspåtagning i slutet av månaden, galet! Men höjdpunkten var nog att jag fick mitt FÖRSTA RIKTIGA JOBB!!
Det var nog bland det bästa som hände på hela året. Förutom all ångest över plugg så var det en grym månad.
 
 
Maj
Hade väldigt mycket den här månaden, studenten var nära, det var sista "plugg veckorna",försäsongen var igång, hade mycket jobbx2 samt plugg till körkort.
Det var sån sjuk press, jag grät mig till sömns för all den ångest jag hade, mådde verkligen inte bra för att det var så non stop. Som vanligt i vår skola så ger dom oss allt i sista sekund, slutade med att jag gav upp en kurs för att det blev för mycket. Trots denna jobbiga period tog jag mig igenom det och allt blev en lättnad. Fick tid till att umgås med mina vänner, träna och fokusera på det som fick mig att må bra.Pappa kom även hem från Usa efter tre veckor. 
 
Juni
Den här månaden var ruskigt bra. Jag tog KÖRKORT! ,firade nationaldagen, tog studenten, fick en mac, summerburst,midsommar, satte in löshår.
Ja den här månaden var oslagbar fram tills att jobbet började igen, fick även ett extrajobb på hemtjänsten så hade både det och cafét, det var kämpigt men rullade på.
 
Del 2 kommer senare


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar