Hejdå Tvåtusentolv.

 
Hur har ditt 2012 varit?
Både bra och dåligt, men det har varit ganska jobbigt år.

Blev du kär i år?
Nope, 

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Vågat göra mera saker och inte bara säga att man ska för då blir det inte av.

Vem har du umgåtts med mest?
Flisan

Bästa minnet från 2012?
Thailand och Partille 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2011?
Humöret har varit upp och ner men har varit ledsnare än året innan pga en massa olika anledningar.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partynätter?
Mest lugna hemmakvällar eftersom det har varit mycket fokus på handbollen 2012

Vem/vilka saknade du?
Saknat de vänner jag tappat kontakten med. Sen en av mina närmaste vänner som gick bort, Hanna.
Det har varit svårt och är det fortfarande, jag saknar dig min vän ♥

Största misstaget?
Inget jag vill ta upp här men man lär sig utav sina misstag.

Tror du 2013 kommer bli bättre?
Man kan inte förutspå hur det blir men hoppas det. 

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
min familj, vännerna och handbollen.

Har du haft förhållande under 2012?
Nope

Vart har du rest?
Thailand, Göteborg, 

Vad ser du fram emot med 2013?
Att bara njuta och se vad som händer, inga förväntningar alls.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar