Om 2013


 

Hur har ditt 2013 varit?
Upp och nedgångar men tillmestadels väldigt bra

Blev du kär i år?
Nix

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Vågat göra mera saker och inte bara säga att man ska. Hände rätt så ofta det här året.
Jag tänkte för mycket helt enkelt.

Vem har du umgåtts med mest?
Flisan och mina bästa gäris

Bästa minnet från 2013?
Måste nog vara Valborg och Kos

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2012?
Man har alltid bra och dåliga dagar oavsett men mådde sämre 2012

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partynätter?
Mest lugna hemmakvällar pga handbollen, men det har blivit väldigt många utgångar sen jag fyllde 18

Vem/vilka saknade du?
Hanna♥ och mina missar

Största misstaget?
Haha säger bara att jag måste sluta använda mobilen på fyllan.........

Tror du 2014 kommer bli bättre?
Det vet man aldrig men kan alltid hoppas på det.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att jag verkligen insåg vilka mina riktiga vänner är och att jag har världens bästa familj

Har du haft förhållande under 2013?
Neee

Vart har du rest?
Thailand, Göteborg, Kos,

Vad ser du fram emot med 2014?
Att bara ta dagarna som dom kommer och blicka framåt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar