Old times

Okej kan inte sova så kör på lite gammalt tidsfördriv..
 
Du heter: Stephanie Forss
Smeknamn: Stephi
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Yeyyyy
Var bor du? Upplands Väsby
Trivs du där? Ibland ja, ibland nej.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Boyce avenue covers, själen av en vän..hela min depplista. 
Beroende av: Familjen, handbollen och vänner

Vad får du oftast komplimanger för? Mest för mina ögon
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja för mycket!
Hur svarar du i mobilen? Hallå eller "Hej det är Stephanie" om det är främlingar eller vuxna
Vem ringde du senast? Felicia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle höras senare

Antal timmar sömn inatt: Runt 8
Sov du ensam: Nix, hade mina goskatter som sällskap
Hur känner du dig nu: Inte trött
Vad saknar du: Värme
Hade du en bra kväll igår: Ja helt ok förutom enstaka händelse.
Favorit dryck på morgonen: Dricker typ bara vatten, men te annars
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23 och på helger lite senare

Är du blyg? JA väldigt, men bara mot folk jag inte känner
Sysslar du med någon idrott: Spelar handboll
Är du nöjd med ditt liv: Lite till och från
Är du bortskämd: Nja, alltså ibland men finns tillfällen då jag tackar nej till pengar från mina föräldrar för
jag känner att dom inte ska behöva ge mig pengar och får skuldkänslor haha!

Vad gör du i morgon: En lektion och träning.
Vad är det värsta du vet? Falska människor, mobbning, cola, choklad..mm 
En speciell dag du minns: 210809 

Du samlar på: typ navelpiercingar
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Felicia
När grät du senast: Ett par dar sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta utomlands och shoppa galet.
Är du musikalisk? Nope haha men låter helt ok i duschen. Älskar dock att sjunga.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Aah 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön: Ja 
Välj några du litar mest på:  Felicia, Daniella, Julia, Katta, Mamma, Pappa, 
Vad ska du göra i sommar: Ta studenten(läängtar) Hitta jobb, åka utomlands, summerburst, vänner osv.
Vad är det vidrigaste en kille kan göra mot en tjej: Vara våldsam
Hur många gånger har du varit kär? 
En gång
Vad ska du göra nu:
 Vänta på tills jag blir trött


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar