Fördriver tiden

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nee
Hur många har du varit kär i? Uno
Är du kär just nu? Om jag är!! haha fast ne


Nio frågor om dig själv.

Namn? Stephanie Forss med två ss
Smeknamn? Stephi, Steffe, stephibus, puffi, 
När fyller du år? 9 September
Några piercingar? I naveln och näsan. sen 10 hål i öronen.
Vad har du på dig just nu? Täcke
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag alltid är mig själv 
Vad är du bra på? att vara långsur haha!, eller få folk att skratta pågrund av min dumhet..
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sovsällskap (menar då självklart med mina gos katter)


3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Felicia
Vem är den roligaste av dina vänner? Jeggzz
Vem är snyggast av dina vänner? De är alla riktiga babes


5 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Vart i skolan jobbat och tränat
Vad ska du göra nu? Hm vet inte
Har du gjort något dåligt idag? Gått till skolan..så onödig dag!
Vad har du ätit idag? Föör mycket
Vad händer idag? Ah jo antagligen sova, finns inte så mycket mer att göra


Annat.
Hur mår du just nu? Helt okej faktist
Är du hungrig nu? Nix, proppa precis i mig nåra lullebullar
Vad är klockan nu just nu? 23:43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, Skype och bloggen


Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Jaa Spotify♥
Vilket är ditt favoritband/artist? Har ingen favorit men gillar bla Jens Hult, Bruno mars, Pitbull, One republic osv
Vad gillar du för musik? Allt möjligt

 

Kärlek.
Har du kysst någon idag? Nej,  
När kysste du någon senast? Ett par veckor sen
Är du romantisk? Beror väl på vem jag är med
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu ett förhållande,men deppar inte över att jag är singel
Vem sov du senast bredvid? Haha jadu..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 20/21 och Pappa 18/19 

 

 

 

Jeggz skriver:

Bästa att jag är roligast!!!! <333333

dänio skriver:

SHOOOO är din pappa ett lamm??


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar