Three days left!

Igår så blev det film i skolan halva dagen sen få reda på ekonomiprovet sen slutade vilket alltså var en helt meningslös dag as usual. Men drog hem och bytte om, sen hämta kevin, efter det mötte jag felicia på tåget så drog vi in till stan och åt och gick runt lite.
.
Sen så åkte vi gammalt tåg hem och ni vet typiskt filmaktigt när ett gammalt tåget stannar i en tunnel och det släcks ner, aa så blev det ju för oss scaaary, hahahaha felicias skrik jag dööör!
Men sen skulle vi möta några men när vi kom så skulle dom till märsta
så tog bussen hem istället, fast fick sitta och vänta på BUSSJÄVELN i 40 minuter för första inte kom -.-.
.
Idag har jag bara kollat film och varit iväg och handlat.
Men ska träffa hanna ikväll som jag inte träffat
på år så en liten myskväll blir det. Skriver sen puuuuuuuuuusss ♥
.
image descriptionimage description


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar