12-13 Juni

Igår så var det ju skolavslutning så mötte upp ashikin katta och dannis
så drog vi till mig och gjorde pancake-cake supergood!
.
Sen kom jeggan så chillade vi hemma hos mig ett tag sen drog a och k och vi drog in till stan på lite ''äventyr'' haha nej men mys vid vattnet och en massa girltalk.
Sen hem till väsby och mot donken, där mötte vi min bror och det var meningen
att det skulle dygnas till 9 men vi gav upp vid två haha helt döda så fick skjuts hem sen somnade 4.
.
Idag så åkte jag och pappa på min kusins student i sollentuna, sen stannade jag kvar och väntade med jonte och tony tills dom kom tillbaka med flaket så åkte vi hem till dom, och var där hela dagen. Satt och kollade fotboll med mange och jonte sen fick jag skjuts hem av mange vid halv tio. Nu ska jag slänga mig i sängen och sova för ska upp och lämna kevin imorgon puss ♥
.
.
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar