Sitter med matilda och pratar lite och nu ...

mms_img53486 (MMS)

Sitter med matilda och pratar lite och nu kom min kusin..ska färga matildas hår eller mamma får göra det för hon kom hem nu.ikväll ska jag nog vara hemma och sova sjukt trööött


Alexandra - Uppsalas största blogg skriver:

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-15-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

sarastille - jag säljer billiga designer! skriver:

Hej! Delta gärna i Dagens Blogg hos mig, drar en vinnare senare ikväll :) ingen behöver rösta på dig och du behöver inte länka mig :) KRAM


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar