Hemma nu

Var ju hos robin med massa sen drog jag hanna domme
robin mange denna mardin och salle till hanna.

Jag domme och robin var dom ända som badade jacuzzi,
dom andra satt och glodde på tv. Sen kom challe ronnie och elin så drog alla till robin och salle
och jag tog bussen hem. Ska på träning om en halvtimme så puss på er



Alexandra - Uppsalas största blogg skriver:

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-16-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor-1.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar