10-10-10

..förra året var det ju 09-09-09 = min födelsedag *stolt
haha men kom precis hem, somnade runt ett igår och vi vaknade vid elva och låg och
prata och kollade på tv i några timmar sen åt vi frukost vid halv 2 kanske?

sen fick jag veta att EN VISS PERSON har bombat mig med sms
när jag låg och sov och becca var INTE speciellt glad! jaja.

sen kom pappa och hämtade mig och vi plockade upp mamma och åkte till
Smedgärshallen för att kolla på SM på Bollstanäs sen handlade vi och nu är jag hemma ,

måste PLUGGA NU NU NU!?! -.- har No och engelska prov på fredag och kan ingenting.


Lite bilder från igår






-------------------------------------------------------------------------------------------------


HAHA ASG*
Detta äter man hos rebecca:



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar