Snöstorm?

Ja, Det är värsta snöstormen ute som ni kanske har märkt? HATAR SNÖ!
Men iallafall, idag har det varit en skön dag , micke kom och hämtade mig
 så åkte vi till viby-huset som vi skulle till igår städade i 2 timmar,
spikade och målade bara. sen lunch på Upper West ÄLSKA EFTERÄTTERNA!

Och där praoade Malek och Taha också, så träffade dom,
sen fick jag skjuts till BH där Putte och Matte praoa haha.

Sen till odenslunda och tillbaka till Viby, fick spackla
och jag blev skitstolt för att jag visste hur man gjorde!
Jaja nog med det nu ska jag äta sen träning ikväll puss ♥


Mikkellejla skriver:

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar