Tidsfördriv

1. Jag har insett att min senaste kyss var med en... underbar person
2. Jag lyssnar på... Love the way you lite part II
3. Jag pratar... som en onormal person
4. Jag älskar/tycker om... mina närmaste ♥
5. Min första riktiga kyss... var med B
6. Jag avskyr när folk frågar... Saker som inte har någonting med mig att göra
7. Kärlek är... något jag söker
8. Någonstans, tänker någon på... Mina fötter, haha.
9. Jag kommer alltid att... älska mina bröder
10. Jag är hemligt förälskad i...  i dig kanske?
11. Sist jag grät var... Någon dag sen
12. Min mobiltelefon är... mitt liv
13. När jag vaknar på morgonen... vill jag inte gå upp
14. Innan jag går och lägger mig... sitter jag vid datan
15. Just nu tänker jag på... Livet
16. Bebisar... är för sööööta.
17. Idag har jag... Gått i skolan
18. I kväll har jag... firat min kusin
19. I morgon kommer jag... att ha prov
20. Jag vill verkligen... förlåta dig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar