Mammor kan också ha bra humor

Okej nu ska jag sova direkt efter det här inlägget är för trött så vet nog inte vad jag skriver.
Men åkte ju och mötte hanna vid S och sen träffade Sofia
så tog vi bussen till gården var där i en minut sen tillbaks till bussen och mötte massa där, mobbare!..

Men iallafall så tog vi bussen till Carlslund och gick till Bk där vi skulle möta adde mardin robin osv
men dom hade lan i PK? vem lanar i en kyrka?
 Halva min skola var där inte jag skojar inte ,

Men var där i en timme sen tog jag bussen till Carlslund och mötte mamma
så gick vi till Camilla och har varit där hela kvällen jättemysigt!  Dom hade en urgullig kattunge jag dör!
Sen väckte mamma mig och sa att taxin var här
så tog den hem.. 130:- för en sån kort bit DYRT!

Men ska sova nu puss ♥



..Mamma och Camilla ♥


Camilla skriver:

Hahahaha! Sötnos!

Mysigt att ha dig sovandes på min soffa en stund! SNAAARK!

<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar