Slapptermin

Sen vi började skolan den här sista terminen så har jag knappt varit i skolan,
vi har haft många inställda lektioner, lediga dagar och knappt haft några uppgifter.
Den här veckan tillexempel
Måndags: Ledig
Tisdag: Ett prov, en lektion inställd
Idag: Två lektioner och en inställd
Imorgon: En morgonlektion och nästa inställd
Fredag: Tre lektioner vad jag vet nu än så länge.

Klagar inte alls, tycker det är jätteskönt att slippa skolan, men undrar hur det kommer bli sen,
om dom kommer slänga på allt arbete i slutet bara för det? Kommer dampa då så hoppas verkligen inte att det blir så!

Men idag så slutade jag vid ett sen dess har jag kollat HIMYM-marathon, snart inne på sista säsongen.
Nu väntar jag på mat, dööööhungrig! Skriver sen bye.
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar