First tattoo.

Har aldrig berättat varför jag gjorde min första tatueringen med just den texten
och vad den står för.Det beror på att jag själv inte har vetat vad den har betytt för mig.
Tyckte att texten bara var ett fint citat som jag ville ha inskrivet.
Men jag har insett under tiden som gått och efter saker som har hänt,
vad den egentligen betyder för mig.
Jag har alltid varit den personen som drar mig ur i sista sekund närdet gäller saker
som jag inte är bekväm vid för att jag känner mig osäker.
Det är allt från att träffa nya människor till att göra nya saker.
Jag säger sånt som jag sedan inte håller på grund av min osäkerhet.
Jag behöver bli påmind att våga, inte bara säga och sen inte göra.
Actions speak louder than words ~ handlingar säger mer än ord.
Det är det jag måste tänka på, har fortfarande problem med min osäkerhet och att ha mod,
men det är på god väg och jag har lovat mig själv att sluta varaförsiktig och sluta tro saker om allt hela tiden.
Jag ska sluta och förändra mig som person.
"No regrets, take one day at a time"
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar