Confessions

Är för sparsam, ibland slösar jag inte en slant på hela månaden eftersom det inte behövs.
ღ Choklad och Coca Cola är det äckligaste jag vet. Förstår inte hur man kan tycka att de e gott.
 
När jag spelar spel på mobilen ex angry birds, candy crush så måste jag få 3 ☆☆☆ 
innan jag kan gå vidare till nästa nivå. Tvångsgrej typ.
ღ Hatar att ta emot pengar från mina föräldrar, får skuldkänslor och vill inte ha dem.
 tänker hellre att dem pengarna kan gå till en thailandsresa. haha
 
☆ Har jättesvårt att lita på människor och släppa in dem i mitt liv,
På grund av en sak som hände för några år sedan.
ღ  Har insett att jag klagar fööör mycket på allt och ingenting så det blir irriterande. 
 
☆ Solbrända killar med bruna ögon och mörkt hår är mumma! (helt i min smak)
ღ Efter gymnasiet så vill jag bort från Sverige. Kommer antagligen åka iväg ett år efter studenten.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar