Trött och glad

Nu är det fixat och klart, slutresultatet blev mörk röd/brun. Eftersom jag ''mellantona'' håret rött för att slippa grönt så kommer mitt hår vara röd/brunt i några veckor sen försvinner det.Jag blev faktist jättenöjd.
 
Alex fixade min mobil också så där blev jag på ännu bättre humör haha.
Men ska sova nu skola,träning och fira Amanda imorgon och i helgen USM.Puss!
( Håret ser lila ut på bilden av någon konstig anledning..?)
 

Majsan skriver:

Vad fint det blev! Saknar dig, vi får ta och ses SNART!!!! Puss <3

Svar: Åh tack majsan! saknar dig med, ja det får vii ♥♥
Stephanie Forss

Stina skriver:

Du vet väl att det sliter lika mycket på håret att färga det rött och brunt som att blondera det? Håret vilar inte utan ska du få friskt hår så ska man inte färga det överhuvudtaget.

Svar: Jag tonade rött och färga brunt för att när det ''röda'' försvinner så passar färgen in på min vanliga hårfärg/utväxt så jag slipper färga något mer. Då sliter jag ju inte på det om jag slutat färga det från och med nu?
Stephanie Forss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar