Sammanfattning av 2013 Del 1

Januari
Här började året då vi äntligen skulle fylla 18, fast för mig var det nio månader framåt. Så det blev massa födelsedagsfiranden, jag började jobba med en ny familj, spelade USM, färgade äntligen mitt hår., spelade också min första allsvenska match vilket jag tyckte var störtkul. Så ja, det var en bra början på detta år. 
 
Februari

Här började jag ta tag i min träning och kost ordentligt, utanför handbollen alltså. Så i februari blev det mest fokus på skolan och träning och inget festande."Skapade" även GKC haha. Började sola ganska mycket och gjorde även min ögonfransförlängning igen. Juste, renoverade om mitt rum helt också, målade väggen flyttade om allt osv, kände lite för en förändring. Det var typ det som hände under den här månaden. 
 
Mars
 Tror att denna månad var den samma som månaden innan. Spenderade väldigt mycket tid med pappa och tränade med honom. Spelade också SM och gick vidare till steg5.
 
April
 Värmen började titta fram. Här kom dock min "nedåt period" då jag inte mådde så bra psykiskt i början av månaden. Men klarade av svackan och månaden blev bara bättre och bättre. Umgicks med gamla vänner, spelade steg 5 och firade valborg i uppsala som var en av dom bästa dagarna jag haft under detta år. Började även droga "cupsong" hahah,tyckte det var så roligt att sitta och slå på en mugg och sjunga samtidigt.
 
Maj
Såg äntligen den efterlängtade filmen fast&furious 6, tog årets första dopp den 9de maj, invigde grönan med att se Adrian Lux, spenderade tid på landet, storebror tog studenten. Sen hände något riktigt tråkigt som verkligen drog ner mig, min katt blev påkörd, tror det tog så hårt eftersom jag levt med djur så pass länge så att dem blir som familjemedlemmar. Så denna månad blev lite upp och ner.
 
Juni
 SOMMARLOV! - och  en riktigt bra månad. Gjorde min mest betydelsefulla tatuering, firade nationaldagen med mina goingar och åt oss till matkoma, började sommarjobba med pappa,vår katt fick tre små gulliga bebisar, gick på dop, pappa sprang marathon och firade midsommar hos jeggs med en massa bra människor. Ja det var en massa bra saker som hände under Juni.
 
Augusti - December kommer ut senare
 

dänio skriver:

sånt bra inlägg puffiiiiI!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar