22:53

Igår: Mötte Jesper och domme drog till J så kom alex matte elin martin och eddie dit
så chillade vi där sen donken med Eddie Jeppe och Domme hahaha fyfan alltså
sen svängde vi förbi katja ett tag där massa var sen somna 5
-
Idag: Drog hem sa hejdå till brorsan som nu är i bulgarien dåra sen mötte Felicia och Hanna
och snacka sen sola lite hos hanna och tog det lugnt sen åt äcklig subway..den var inte ens VARM! usch.
så handlade hanna och dom sen drog vi tillbaka till hanna och bakade mh gott! sen fick skjuts hem av min farbror
-
Nu är jag hemma ska sova nu eftersom jag har tagit alex ''plats''. Han skulle jobba med
pappa hela veckan men eftersom han är borta ska jag jobba Ons Tors och Fre
istället för honom mellan 7-16 låånga dagar men pengar är ju inte fel?
-
Så puss och God natt ♥
-


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar