Stor fet råtta

Morsning, eller ja har inte bloggat sen igår men
ska berätta nu dåra eftersom det är såååå interesant att läsa!

Sov ju hos felicia i odensala, vi var ute och tog en promenad fyfan värsta öken stället
blev skiträdd usch fy blä! sen kolla sötis lamm och tjurar me ringar i näsan o kolla bb osv
Idag då så tog vi bussen från odensala ( hon bor en mil utanför odensala om ni ville veta..)
vid halv åtta sen tåg - buss till skolan, de va en massa jobbmentorer i skolan och berättade olika saker
sen fick G på nationella i fysik wooho i like it!

Men iallafall efter skolan drog jag till hanna ett tag sen tog vi tåget till sollentuna eftersom jag skulle på öppet hus på METG men vi var ju så bra på att hitta också så fick hjälp av sara och amanda så hittade tillslut, men skolan var ingenting för mig sen när vi ska gå tillbaka så pratar jag med mamma i mobilen
så ser jag en feet jävla stor RÅTTA springa förbi fyfan!

Men iallafall tog bussen hem och nu har mamma kommit hem osv osv, nu är det J och R
här som vanligt haha.
Jaja blir ett ganska så långt inlägg men ni får väl läsa elleee? puss






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar