Soon weekend

Då är jobbet i full gång igen då, märks verkligen att jag varit ledig ett bra tag,är helt slut efter den här helgen. 
Det dåliga är att alla helger kommer vara likadana. Det är bara att stå ut.
Kommer jobbar tors-söndag varav två dagar 10-12timmarspass, tufft men det är ju pengar trotsallt.

 
Torsdags: Skulle egentligen vara 100% ledig men blev 100% jobb haha! På cafeét 11-15 sedan ha tjejerna till halv sju.
Därefter åkte jag på kvällsbio med Jeggi, såg Taken 3, riktigt bra film den där!



Igår: Hade nyöppning på jobbet, vi hade gjort om,ändrat menyn,flyttat ner baren mm. Blev dock en rätt så pissig dag för mig. 
Jobbade 9-19 sen blev jag hemskickad för var så mentalt slut. Bröt ihop också, haha typiskt mig, men blev bättre efter lite vila.
Lite senare mot kvällen hämtade A mig så sov jag hos han. 



Idag: Vi vaknade runt 9 så fick jag skjuts hem, bytte om och åkte iväg till jobbet. Blev ett 10-20pass idag.
Var rätt så mycket folk idag på dan så det var kul.
Hade även ett par på kvällen då killen skulle överraska sin tjej med romantisk middag så vi fixade ihop lite fint. Det var så gulligt!
Nu är jag hemma iallafall, sista jobbdagen imorgon sen tar jag helg, sköönt!
Bye!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar