Lördag

Då har jag helg igen då, är ledig imorgon för ska på dop och sen match. 
Men vad har jag gjort i veckan då, tränat, fikadejt, gjort lite ärenden mm. 

Igår skulle jag jobbat till 22 men fick sluta fyra så tränade, sen åkte jag till kista med A, vi åt middag och såg bio.
Tror jag aldrig har somnat till en film nånsin förens nu, haha alltså den var såå dålig! Men sen åkte vi hem till han och sov.
 
 
Åkte hem imorse, åt frulle sen vidare på jobb, 10-22.30 så är ganska död nu. Men det var mycket folk idag 
så det var kul. Fick även lära ut en tjej idag och agera lite chef haha, tror inte jag var så bra. 
Såg fram emot att göra Creme Brulee på jobbet idag, var lite taggad på att elda hehe,
men självklart så ville dom inte sammarbeta med mig så det gick åt skogen haha.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar