Worki

Har känt mig på tok för virrig idag, inbillade mig att jag skrapa upp en bil så gick runt
med feta ångesten pga det, men hade inte ens gjort det haha. Det förstörde mitt spinningpass även, surt. 
Men jobbade 10-16 idag innan träningen, vi har tacokväll imorgon så har fått skära SÅ mycket grönsaker!!..blä
 
I veckan har jag tränat,barnvakt,träffat J,skypeintervju och bara vilat upp mig,
har hunnit rensa mina kläder och lagt upp ett nytt matschema.

Jag hade ju börjat småäta väldigt mycket på senaste och blev aldrig riktigt mätt.
Hade alltid grov ångest efter så bestämde mig att göra ett schema som anpassade sig till att
jag åt lagom mycket på fasta tider och självklart att jag blev mätt.
Har kört i fyra dagar nu och det fungerar perfekt. Går varken runt hungrig eller småäter längre, så det känns super!!
 
Nu ska jag kika lite tv sen sova. Jobb 9-22 imorgon, slutar jag tidigare blir det träff med A.
God Natt!
 

//Mood on top


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar