Walkday



Usch har gått så mycket idag haha, lite jobbigt men skönt ändå.
När jag vaknade såg jag att solen sken så gav mig ut på en pw, superskönt!
 
Duscha,åt frukost och fixa mig så skjutsa basse mig till station. Där mötte jag Jeggi så tog vi en fika, det var mys.
Sen tog jag tåget till Märsta och träffade R, vi gick runt och pratade, blev kallt efter ett tag dock så drog in på en pizzera och satt där. 
 
Juste. Skulle köpa en dricka för man måste ju köpa något om man ska sitta där inne så sa dom att de bara hade läsk..
Ni som känner mig vet att jag inte dricker kolsyra, blev lite
 pinsamt så köpte en fanta haha. Drack den också, men de var lite gott faktist. 
Dock så fick jag den där "vodka-fanta" smaken i munnen efter ett tag, då var det inte gott längre..
 
Jaja, är hemma nu iallafall. Ska snart äta sen iväg på spinning. Bye!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar