47 dagar

Äntligen säger jag bara! Efter månader av massa strul och stress så har det tillslut gått vägen.
 
Den 7april sätter jag mig på ett plan till Usa och bosätter mig där minst ett år. Känns för bra för att vara sant!!
Alltså ni förstår inte min lycka, så glaaad! 
Men skypeade med värdmamman igår då berättade hon att dom med glädje ville ha mig, så bestämde vi datum osv. 
 
Nu är det dock massa papper och intervjuer som ska göras, ska ju åka inom en kort tid så måste fixa visum och allt sådant så fort som möjligt.
Jobbade 9-15 sen åkte jag och tog visumbild och nu är jag igång med visumansökan.
Ska även boka intervju på ambassaden och sedan på en annan intervju på söndag.
 
Så det är fullt upp, håller också på med att fixa en au pair blogg som jag kommer gå över till. 
Nu ska jag äta bye!

Anna-lena skriver:

Grattis stephie!!!!! Va roligt, du som kämpat och väntat! Ser fram emot att följa dig på denna resa! Kram från nuklas och mig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar