Torsdag


Då var det torsdag idag då, igår så gymmade jag på morgonen, städa och fixa lite sen åkte jag iväg
på mitt första handbollspass på flera månader. Usch vad jag har saknat det! Så nu ska jag köra tills jag åker iväg. 
 
Idag så jobbade jag till halv fyra sen så väntade jag in pappa så åkte vi på happeningpass på gymmet,
dem har precis börjat med nya pass så vi tänkte pröva på. Det var iallafall en blandning av spinning, core, tabata cardio och tabata strength.
Satan vad det tog haha var helt död efter men kul var det. 
Tror jag har hittat min grej. Efter så åkte jag och solade sen lagade jag senmiddag till mig och pappa.
Nu har jag duschat och fixat lite inför imorgon. Ska fira dannis som förövrigt fyller år idag. GRATTIS BÄSTA!
Men först ska jag till läkaren 8 imorn sen jobba till fem. Så det kommer bli lite stressigt men tror jag hinner nog, 
God natt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar