Home

Åkte somsagt iväg på en roadtrip inatt med Jeggi. Hon kom vid två
så rullade vi mot Ullared. Vi kom dit runt 8 då dom öppnade, då var det bara att börja shoppa.
 
Vi träffade även på Ola-Conny, lovade pappa att ta kort hehe
 
Vi gick runt ca 3timmar första omgången, alltså det är sjukt hur mycket grejer som finns!
Och dessa kundvagnar gjorde mig galen, alla skulle puffas och knuffas, galna människor haha.
 
Efter vi betalat gick vi och åt lunch och tog en fika. Sen gick vi runt och handla resten som behövdes köpas.
Vi blev dock rätt så trötta eftersom vi knappt sovit något den natten men piggnade till igen efter ett tag.
Köpte också ett par uggs i affären brevid, sedan efter sex timmar valde vi att rulla hemmåt.
 
Blev ett stopp i Jönköping på lager 157 så handla jag lite kläder även.
 
Efter det blev nästa stopp i Linköping för goo mat på Pizza Hut.
Under de resterande 3timmarna hem så blev det nostalgi sång hela vägen. Den här dagen blev så grymt bra med min bästa!
 
Nu är jag hemma och är nog lite för övertrött.
Tyckte att jag fick med mig väldigt mycket för pengarna iallafall så är nöjd!   

Ska kolla klart PH nu sen sova, God natt!
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar