16dagar kvar

Tänkte slänga in ett litet inlägg, vet inte varför men kände bara för det när jag skulle börja plugga, haha bra ursäkt.
Nej men de senaste två veckorna har varit hektiskt med allting, nu har jag endast ett prov,
en redovisning och en inlämningsuppgift sen är jag klar och kan andas!

Det jag kämpade mest med var engelskan som jag kommer få F i vilket suger men det var dock bara 
en meritpoäng så det påverkar inte så mycket. 

Men pappa kom hem från USA för en vecka sen, döbrun! sen så har
det inte hänt så himla mycket förutom träning och massa jobb. Igår så jobbade jag 13timmarspass
sen direkt vidare till Victor med Jeggan där massa var. Haha så sjukt rolig kväll, skrattat så jag dog.
Mår dock inte så bra nu..som vanligt.
 
Nu öppnar bror min paket för han fyllde år igår, snart ska vi ha gäster. Men nu ska jag fortsätta plugga. 
Lägger ut lite bilder senare bye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar