Då blev det silver

Inte speciellt spännande final, somnade ett tag under matchen också haha, så kul var det.
Men igår då, skulle ju in till stan, när jag kommer till TC så inser jag att jag glömde legget och pengarna i Märsta, hur pucko?

Men pappa körde hela vägen in och lämna passet till mig, riktig hjälte! Vi drog först till Toxic en snabbis sen till Marquise. 
Tyckte det blev en riktigt bra kväll tills jag tog en dricka för mycket
och mer behöver jag nog inte säga..så pappa kom in och hämtade oss. 

Idag har jag bara slappat och ska fortsätta med det, ingen söndagsångest idag inte, bästa sportlov!
Ska hjälpa till med maten nu, Bye!





elin skriver:

Åh! Underbar pappa! Hehe! Huvudsaken är ju att ni hade kul iallafall :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar