X

Sådär, nu har jag tid vid datan, fyfan vad pissigt jag mått idag, as usual.
Men igår då, hade match mot åkersberga, vinst med en, sen vidare till flisan
för tjejmiddag,

Vid tio drog vi vidare mot stan, till vickan. oh herre, det var så proppfullt där inne,
man kunde knappt röra sig så det var inte så kul, vi drog därifrån och gick förbi nåra andra ställen men
det blev nype tillslut och där blev det en lyckad kväll med massa dans skratt och drickande.
Var kvar till stängning sen blev det nattkäk på donken och sedan taxi hem till F.

Vaknade tolv idag sen hämta mamma mig, har bara varit hemma och iväg på massage. såå skööönt!
Blev ingen spelkväll ikväll, hade ej orkat ändå. Nu ska jag äta min gosallad. Puss!

 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar