Sammanfattning av 2013 Del 2

Juli
 Helt klart oslagbar månad. Partilleveckan, Kos, Thailand. Behöver inte säga så mycket mer än att här mådde jag som bäst. 

Augusti

Under halva augusti spenderade jag dagarna i Thailand. Gjorde även en tatuering därborta för min familj. Under de sista sommarlovsdagarna blev det födelsedagsfirande, landet, augustifestivalen, träffa släktningar osv. Färgade även mitt kycklinghår till favoritfärgen. Sen var det ju tillbaka till skolan, sista året.Vid den här tiden så blev min andra katt också påkörd. så efter en jobbig period valde vi att behålla två de tre kattungarna vår katt fick. Mojito och Lucy. 
 
September
 Min tur att äntligen fylla 18, hade en riktigt bra födelsedag och en ännu bättre utgång. Vad hände mer den månaden, jadu, handbollen var igång igen med både
SM och serien. 
 
Oktober
Matcher, lagfest, födelsedagsfiranden, utgångar, tandblekning, höstlov. Mycket bra saker hände den månaden men även dåliga. Min vän som gick bort för över ett år sen skulle fyllt 18 och ett par veckor senare var det ett års dagen, så det var känslosamma dagar. Saknar dig min ängel♥ 
 
November
 Den här månaden jobbade vi mycket med vårt UF-företag. Eftersom vi gjorde armband krävdes det mycket tid. Men våra sena kvällar i skolan var hur mysiga som helst. Blev även här några utgångar. Åkte också till landet och firade halloween med släkten samt gick på samma gamla hälsomässa. 
 
December
 Och nu Julmånaden vi är inne i. Har stått på marknader med företaget, fick en slint att bli blond som jag sedan ångrade,
vilket resulterade till 5 hårfärger på 12dagar haha! Sen har det blivit utång med klasskompisar och massa julmys här hemma, men även med kompisar. 


Så mitt år har varit ett av dom bättre, självklart har det funnits dåliga dagar men de bra har helt klart övervägt. 
Vad är kvar av detta år nu då? Julafton imorgon, sååå taggad. Utgång på Juldagen, ännu mer tagg och sedan får vi se vad som händer fram till nyår med handbollsuppehåll och allt. Har saker att se framemot helt klart.

 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar