1-7-2012

Första dagen jag kan göra absolut ingenting på ett tag , fyyyyy vad skönt har bara tagit det lugnt och handlat lite saker till veckan med mormor eftersom imorgon beges det av till göteborg och spela partille.
 
Helgen då. I Fredags så jobbade jag ju sen kom felicia hit, fixade mig så lyssna vi på musik/siri haha. Så drog vi vidare till vik hem till mackan där några var sedan kom det fler och fler. Det var super, men sedan självklart så blir det lite tjaffs så jag och f bestämde oss för att dra innan det blev värre som det då blev, galet värre tydligen. Men vi drog hem till putte ett litet tag sen tog vi bussen hem. Vaknade halv sex av att någon stod utanför mitt fönster som då var jeppe, haha han skrääämde skiten ur mig. så sov han här också.
 
Igår (Lördag) så var det dags för saras och mårtens bröllop (Han jag är barnvakt åts föräldrar), så åkte dit till ett och hittade på lite aktiviteter med honom eftersom de andra var tvugna att fixa sig osv. Sen vid sex gick vi till Stekhouse  där bröllopet/cermonin skulle vara. var där till 10 sen gick jag med kevin hem och bäddade ner honom, sen åkte jag runt halv tolv när dom andra kom hem. Satt uppe och prata med mormor någon timme när jag kom hem.
Det var min helg det och eftersom min blogg.se app på mobilen inte funkar så kan jag nog antagligen inte uppd under veckan. Men ska fortsätta packa nu eller aa ''packa'' haha puss ♥
 
Fredag:
 
 
Lördag:
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar