SÄG HEJ TILL MIN BÄSTA CHOMPIS.

Igår var jag upptagen med life därför bloggade jag inte men hoppas ni överlevde ändå! Om inte så var ju det jävligt synd, eller aa... nej jag bryr mig inte.
.
.
Just nu sitter jag iaf på biblioteket med världens skönaste brudar, Julle-Jeggan och Dannush-på taket. Livet flowar på som vanligt. Skriver på min SO-uppsats, det går sisådär och för Daniella
(som skriver det här, höhöhö) går det ännu sämre.
Hon har bestämt sig för att tattuera in "SÄMST" i sin panna,
ja men det var ju jätteroligt för dig Daniella! ¨
.
Över till Jeggushen - hon är bäst och knapprar på om barnarbete som en crazy-tjej. Typ.
(NEJ HON SITTER PÅ FACEBOOK!!!!!!!)
Ska tigga skjuts från min Mami och åka hem och ha ett roligt liv om ett tag, vi kanske hörs då!
Puss och kram skumbanan! / ( Dannish )
Juste! Här är jag och min nya BÄSTA CHOMPIS i bibblan!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar