Mycket text

Helt slut i kroppen alltså.
Började med att pappa skjutsa mig till station fast innan började vi bråka vem som skulle ta ut pengar haha
-
-
Mötte alla så käka vi på stazione? sen drog vi till sigma och bowla och gissa vem som vann jo Jag! stolt*
Fick tre X på sista alltså omgång tio om ni inte förstår men det var det
''Snygga'' (camilla, Amanda, Jana)
''Elit'' (Nattis,Daniela Linaoch
''Korta'' (jag, Linda Zätah)
-
Så elitlaget vann sammanlagt, men hade skittrevligt, sen skjutsade pappa mig till hanna så skulle
vi ta bussen till grimsta men stötte på adde putte och några till så bestämde
vi oss att dra till mig och kolla på Bb.. Putte fick några nya ''djurvänner'' haha jag döör!
-
Sen drog dom så jag och hanna gick och mötte johannes ett tag sen kom pappa
och hämta upp oss och åkte till församingshemmet i fresta för philip fyllde 18, så var där ett litet tag
sen skjutsa vi hem hanna och nu är jag hemma och ska sova
har en massa planer inför imorgon men god natt på er ♥
'
'


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar