Svar på kommentar

Evlina "Evve" Blomqvist :

Hej!

Hoppas du har haft en trevlig helg.
Jag vill bara säga att du äger!
Du har sjukt fint hår, fina läppar och du klär dig som en tuff brud (love it).
1.Jag undrar vad du använder för hårprodukter (märke på grejerna också)?
2.Vilken är din favorit butik?
3.Hur mycket lägger du på kläder per månad?
4.Vad gillar du för killar? Gillar du någon just nu? Vem? Hur ser han ut?
5.Du har super vackra ögonbryn. Hur lyckas du? Har du något tips?
6.Kan du göra en videoblogg på hur du sminkar dig, fixar håret m.m

Puss!

Svar: Hej Evelina, tack så mycket ;), tänkte svara på dina frågor.

1. Jag änvänder Treeseme (stavning) Schampo&Balsam
sen Inpackning (Lancom Hair Sensation) någon gång i veckan.
2. Det är nog NewYorker
3. Inte så mycket, handlar bara när det behövs eller när jag har pengar.
4. Jag gillar killar som kan öppna sig och prata om allt och
självklart ha en bra personlighet och se bra ut. Nej jag gillar ingen just nu.
5. Tack så mycket ☺, nej jag noppar dom
bara då och då när jag ser att det behövs.
6. Vi får se kanske ;).

- Skicka gärna mer frågor om ni undrar något ♥


sandra skriver:

kan du visa med bilder hur du sminkar dig? :D kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar