Onsdag

Hallå, tänkte precis gå och lägga mig men passar på att slänga in ett inlägg. 
Igår så tog jag det lugnt bara sen hade jag match i Uppsala, förlorade med en. Lite surt.
Sen på kvällen fick jag sån grov värk i magen, det var lite läskigt, ville spy ex antal gånger men klarade mig. 
Sov med en såndär värmegrej så det gjorde saken lite bättre iallafall. 

Imorse åkte jag och gymma sen hem bytte om osv och mötte Jeggi så åkte vi in till Mocco Café och tog en lunch/fikadejt.
Dom hade faktist riktigt goda grejer där, rekommenderas.
Kom hem runt 4 sen åkte jag och pappa på spinning och därefter på handboll.
 
Har sån extrem träningsvärk just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha, värsta smärtan nånsin.
Men imorgon så ska jag jobba 11-14.30 sen ha skypeintervju med en värdefamilj. Spännande, får se hur det går!
 
Nu ska jag gå och sova, God natt!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar