Week over

Fredag: Blev ett 9-21.30pass, vi hade taconight på restaurangen, skönt med lite variation.
Sen åkte jag hem till A, vi kolla film och åt gott. Deckade runt halv 4.
 
Lördag: Gick upp lagom halvdöd, gjorde frukost så kom pappa och hämta mig, böt om och åkte till jobbet.
Skulle ha dubbelbokning på kvällen så det var fullt upp hela dagen men det rullade på. Älskar såna dagar.
Jobbade 10-21 sen hem och kolla repris av mello.
 
Idag/Söndag: 10-17pass, skulle även haft intervju men som ni såg inlägget under så blev det ej av. Behövde skriva ett dampinlägg kände jag.
Nu är jag hemma iallafall, ska snart åka och träna. Såå skönt med helg!
Nästa vecka kommer det bli på tok för mycket jobb..
 
Men nu ska jag äta, bye!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar