Surprise

Skulle ju somsagt iväg på en överrasknings grej med mamma, fick sätta på mig ögonbindel så åkte vi 
och jag satt och fundera på vad vi skulle göra med  deo,borste och ett par sköna skor. 

Det var ju ingenting jag hade listat ut iallafall. Hon tog mig till mitt jobb så stod all släkt/vänner där inne
när jag tog av mig ögonbindeln. Haha började gråta till och med. Blev så glad!!
 
Vi åt Hamburgarbuffé så fick jag lite presenter bl.a. en kamera,pengar, dataväska mm.
Vi fira även min 20års dag nu eftersom jag är i Usa då. Sen höll min chef tal och börja även smålipa då också. 

Trots att jag var lite småbakis så kunde de inte slutat på bättre sätt. Sen åkte några med hem till oss och 
var här ett tag, skypade med Lisa även. Nu har jag inprincip packat klart och ska sova.
Imorgon blir det sista fixet, lunch med farbror och helkväll med flisan. 
God Natt!

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar