Back

Sådär, nu har det varit ett lite för långt uppehåll men som jag skrev så har jag inte haft lust eller tid. 
Var ju utomlands med Jeggi en vecka i Palma Nova. Berättar mer om det och Turkiet i egna inlägg.
 
 
 
Kom hem förra tisdagen, sen har jag jobbat Ons-Lör.
 
 
På lördagkvällen var jag på bio med mina föräldrar. Såg medicinen, ganska sugig film. 
 
 

Söndags hade vi go middag för Emma har fyllt år. Så åt vår supermegagoda plankstek. Dog matdöden. 
 
 
I måndags så var jag först på löwet på hälsoundersökning, tog även en sväng förbi hannas grav. sen åkte jag in till stan
med Jeggi och shoppa samt åt god lunch. När jag kom hem så åt middag sen tillbaka till stan för att möta R.
Vi tog en fika sen tåget hem. 
 
Igår så skulle jag ha tjejerna för första gången på evigheter. Har verkligen saknat dom goingarna. På kvällen
åkte jag danni katta och jeggi till o'learys och åt middag och hade lite catch up. Det var mys. 
När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle göra klart min ansökan,
blev klar halv fyra..Skönt att det blev klart dock 
 
Idag så har jag agerat wifey. Städat, diskat, lagat mat, tvättat, tagit hundarna. Lite stolt faktist.
Nej men gjorde middag åt familjen, ugnsbakad lax med fetaostkräm. Hela familjen tyckte det var supergott så tydligen kan jag laga mat haha. 
Sen idag efter tre månader tog jag ut mina extenstions, skönt men har tappat så mycket hår så känner mig extremt obekväm just nu. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla idol. Bye


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar