Daddys day

Har haft en riktigt bra dag idag, hade planerat att jag skulle väcka pappa med frukost på sängen,
dock så vaknade han innan mig och hade redan käkat. haha typiskt!
Men gick upp nio, åt frukost och fixade mig så åkte vi iväg till älvsjö för hälsomässan för fjärde året i rad. Lite av en tradition mellan oss. 
 
Vi kollade runt, gjorde hälsoundersökningar, smakade på massa nyttiga äckliga grejer haha mm.
Kollade även när Paolo hade en liten föreläsning om sin bok,träning och kost, riktigt bra saker han berättar, rolig var han också.
 
 
När vi hade varit där ett par timmar drog vi och åt på pizza hut och kikade lite i butiker.
 
 
Sen var det dags för Yoga, inte riktigt min grej men nu har vi provat på det iallafall.
Det var dock väldigt avslappnande. 
 
 
När vi kom hem hade mamma lagat go middag så det var bara att äta igen, gott som vanligt men var proppmätt
så mår ganska illa just nu hehe.
 
Nu är jag rätt så död så ska hoppa i säng och kolla någon film på netflix, har gjort om lite i mitt rum
och satt upp min nya tv så nu kan jag även kolla därinne. 
Imorgon ska jag träna sen träffa Jeggi. Bye!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar