Wörkwörk

Och nu är jobbet igång på riktigt. Blev ett kvällspass igår och idag dubbelpass på cafet och hemtjänsten. 
Haha om ett par veckor ska jag jobba fyra dubbelpass på rad = 4x12 timmar. haha herregud! Men bara att kötta.
Nu är jag hemma iallafall, jobb hela helgen. 

Juste idag på hemtjänsten hände en sjuk grej eller skulle gå ut från en port så står en kvinna och röker precis utanför och stirrar på mig,
men vi sa hej och jag gick förbi, mittemot stod tre andra och bara stirrade på mig, haha ja ba  jaha? tänkte jag.

Sen när jag gått en liten bit så vänder jag mig om, då är polisen där och går mot kvinnan som stod utanför porten 
och de första dom säger till henne: Hej! Kan du vara snäll att lägga ner kniven?
Alltså whoot??Tänk om hon hade gjort något mot mig när jag gick förbi.
Snacka om att vara på fel tid vid fel tillfälle. Usch.
 
Jaja. Nu ska jag äta sen sova. Bye!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar