No more julbord

Då var det sista julbordet klart efter fyra veckor. Tror vi alla på jobbet längtat efter lite ledighet. Ska  bli såå skönt!
Dock så ska jag och Emelie storstäda imorgon men de kommer bli i racerfart, haha.
 
Men på senaste så har jag inprincip bara jobbat, det hände en liten incident med
den jag delar passen så fick hoppa in och ta hennes pass även, det har varit mycket men det har gått bra. 
Har fått in lite träning och julpyssel även, mamma har bakat mina faaveskorpor och L-bullar, dör för dom!
 
Idag under vår "paus" på jobbet så hade vi julavslutning och självklart drämmer vi till med en fet pizza! 
Så höll dom ett litet tal och så fick vi en present, åh blev så glad!
Nu ska jag sätta på en film sen sova. God natt
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar