Last days

Har haft mycket saker på hjärnan senaste dagarna, känslomässigt.
Men i tisdags så började dagen med att gå upp halv sex och fixa ett ärende.
Sen blev det solning, träning och snabbt hem för att fixa mig och åka till stan för å möta mina girls. 
Det blev mat på fridays, vidare mot woken och sist kristall där vi träffade resten av klassen  
Hade riktigt kul, dock var musiken usel, de var ingen variation. Men annars var det bra.

Tog nattbussen sen skjuts av mackan till donken sen hem.
Somnade halv sex, alltså varit vaken i 24timmar, spik! 
Det blev ett riktigt bra slut på dagen efter en väldigt känslosam morgon. 

Igår så slappade jag hela dagen bara, mådde faktiskt förvånande bra när jag vaknade på morgonen.
Idag så vaknade jag elva, har gymmat och duschat, nu blir det goo mat. Puss!



 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar