Bra kväll igår

Började kvällen hos Anna med tjejmiddag, det var jättegod mat! Jag smakade choklad,
som jag förövrigt hatar, för första gången på år. Det var vit mousse och den var jättegod! haha blev chockad själv.
Men sen rullade vi vidare mot stan till pure, var där till två sen tog jag madde och johanna nattbussen.
Jag åkte sen till smedby och spela poker, haha var ganska bra faktist!

Sen kom jag inte hem och kunde inte sova, men fick tag på min farbror tillslut så hämta han mig vid 8.
Men det vart en bra kväll!. Somnade halv nio och vaknade halv ett? typiskt.
Åt lite mat sen somnade jag igen i två timmar. 
 
Nu ligger jag  bara och tittar på tv, skulle haft spelkväll ikväll men det blev inte av.
Skriver senare puss!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar