Frågestund

Hade tänkt att svara på frågorna i en video, haha kul och höra sig själv..
Nej men släng in en fråga eller två så vore det skoj! Pussss
 



 

Johanna skriver:

Är dina vänner i skolan snälla?

DANNNIIIIIIBROR skriver:

när kommer cupsong-videon upp?! jag väntar :'( :'(

rosanna skriver:

vilken är din favoritfärg?

Anonym skriver:

hur går de med boysen?

emma skriver:

vart har du köpt din jeansjacka?

Anonym skriver:

visste du att en struts öga är större än din hjärna?

Anonym skriver:

jag har 3 frågor
1. vad vill du göra efter studenten?
2. om du måste välja: katt eller hund?
3. varför har du så fina ögon?

fin blogg!!!!

anonym skriver:

beskriv din drömkile

thilda skriver:

vad är dina bra respektive dåliga sidor med dig själv anser du?

katarina skriver:

berätta vad alla dina djur heter...

swag-girl skriver:

tung brud, tung blogg

Alexandra skriver:

läs gärna min blogg,så läser jag tillbaks!

blivande hundjägare skriver:

kan jag få köpa en av din hund? har velat han en sådan ras länge nu, men inte kunnat få tag på en.. pris oberoende. tell me ur prise !

kåt kille skriver:

snygging du får 500:- om du går ut med mig på lördag, dricks utöver summan, beror på dig.

Hemlig tjej som är bra på att köra cupsong skriver:

Tycker du om mig?

Anonym skriver:

Du borde söka till idol för du är så duktig på att sjunga. Hur kan du vara bra på så mycket?

Anonym skriver:

Gillar du choklad?

Anonym skriver:

Har din mobil bra batteri? XDxD

Anonym skriver:

Det går ett rykte på vng att du är nötälskare? ;);)

Anonym skriver:

om du var tvungen att välja, skulle du antingen inte duscha på en månad eller inte borsta tänderna på en månad?(OBS, du får inte tugga tuggummi/använda munskölj heller)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar