En lyckad valborg!

Japp rubriken beskriver väl allt, var på bra humör hela dagen, allt kändes bara så bra haha,
det ända man kunde klaga på var att det var lite regn och kallt.
Men vi alla åkte mot Uppsala vid halv elva, möttes av en massa poliser på station, trodde dem skulle
ta min dricka men var lite sneaky hehe, för en gångs skull är jag glad att jag är kort!
 
Men iallafall, träffade en massa där som man kände så gick runt överallt till allt och alla. haha,
jag hade inte så mycket pengar med mig så försökte pruta på saker, fick en jordgubbe och ett korvbröd gratis!
Vi rullade hemmåt runt halv fem så åt vi på statzione, fast jag åt mammas goa pastasallad.
Sen åkte jag jeggan fanny och anton hem till F ett tag, sen bara ladda om igen och iväg hem till agnes.
Var där hela kvällen med massa sen slutade det självklart med donken, så fick vi gå hem, somnade hos Jeggan vid halv fem kanske.
 
Vaknade halv elva, drog oss en timme, heeelt döda. Sen gick vi till Felix och åt pannkakor. Gott!
Pappa hämtade mig direkt efter så nu har jag duschat och ska slänga mig i soffan och kolla handbolls semi.
 
Hade tänkt att prova lägga in alla bilder i en video istället från valborg, så fixar det sen.
Puss
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar