For real

Nu ska jag skriva ett ordentligt inlägg och inte bara en massa bilder och rubriker.
Började 11:50 idag, påvägen till bussen så följde smiley(katten min) efter mig dit och stannar där.
Sen sätter han sig på vägen när bussen kommer så jag springer ut på vägen
som en galning och skriker på katten haha han kunde ju blivit påkörd. 
Dom på bussen måste trott att jag var dum i huvet...
 
Men iallafall hade matteprov och det gick väl ok, sen engelska och Web.
Drygt att sluta fem, men snapchat räddade min dag helt klart.Haahah jeggan alltså snaaake.
 
Kom hem vid halv sex så skulle jag egentligen ut och springa men
körde hopprep en timme istället. Fy och blä vad jobbigt det var.
Sen fick jag mina efterlängtade våfflor som pappsen gjorde. Gööött.
 
Sitter nu och väntar på att Top model finalen ska börja
(aamen det blev ju ett långt inlägg ju..typ första gången) Skriver sen byeee
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar